Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 24, 2013
Image Size
527 KB
Resolution
1200×900
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
180
Favourites
17 (who?)
Comments
25
Downloads
3
×
Unlit Idea 101 by flygerXamber Unlit Idea 101 by flygerXamber
A don't always make Unlit with feminine features, but when I do they look ghastly lol

An Unlit created from the sorrow of a widowed lover. It try's to collect memorabilia of other potential lovers by tracing a frame-like square around them(around the bust usually) but once the square connects it severs whatever was enclosed in it. Like the woman who created her, shes trapped in an endless box of grief. This comes off as an annoyance for Flyger and the gang xD

Haven't drawn an Unlit in forever...I guess I should sort of be happy for where I got my inspiration lol

Unlit(c):iconflygerxamber:
Add a Comment:
 
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Daymn, she's scary alright 8'D lovin her design, like a witch phantom thing... I dunno XD her teeth are simply EPIC and does she have 4 eyes? o3o or are they red marks??
So yep, sweeeet design 8D always love your unlit creations <333
Reply
:iconflygerxamber:
flygerXamber Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much xD <33

And yes! She has 4 eyes but the lines give the lower ones the appearance of glasses xD
Reply
:iconrantret:
Rantret Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Artist
nice
Reply
:iconflygerxamber:
flygerXamber Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks ^^
Reply
:iconjam1220:
jam1220 Featured By Owner Apr 25, 2013  Professional General Artist
Nicely done
kinda looks like a ben 10 alien
Reply
:iconflygerxamber:
flygerXamber Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha...sorta lol
Reply
:iconmegazephyr:
MegaZephyr Featured By Owner Apr 25, 2013  Student Artist
Fighting Flyger and the gang WOULD be annoying. Greiving all over the place.
I can see it now! XD
Reply
:iconflygerxamber:
flygerXamber Featured By Owner Apr 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
Word man...I don't like hearing people constantly sulk about the same shit, so I just Flygerfied it into this she-beast xD
Reply
:iconmegazephyr:
MegaZephyr Featured By Owner Apr 28, 2013  Student Artist
I know what you mean about that.
We all had our fair share of grievers. lol
Reply
:iconflygerxamber:
flygerXamber Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
They're mad annoying...If only they could get a clue lol
Reply
Add a Comment: